کلاس حضوری نویسندگی: آموزش نوشتن و تولید محتوا در اتاق نویسندگی

خرید بک لینک

میپرسید چرا دست به نوشتن زدم؟

چون از زندگیام ناراضی بودم.

-تنسی ویلیامز

بنا به درخواستهای مکرر شما دوستان عزیز و مهربانم، بالاخره تصمیم گرفتم در مدرسه نویسندگی یک دورۀ حضوری ویژه برگزار کنم.

با توجه به اینکه مدتی است رویدادهای حضوری را متوقف کردهام و حتی نشستهای فیزیکی باشگاه تولیدکنندگان محتوا را هم برگزار نمیکنم؛ این دوره با شرایط و کیفیت خاصی برگزار میشود.

در اتاق «نویسندگی» فقط دو نفر پذیرفته میشوند و در کنار هم مثلثی خلاقانه میسازیم.

اصلیترین ویژگی این کارگاه تمرکز ویژه و دقیق روی فردیت و استعدادهای منحصر به فرد هر دو شرکتکننده است. کاری که در کلاسهای شلوغتر امکانپذیر نیست.

برای شرکت در اتاق نویسندگی روی لینک زیر کلیک کنید:

کلاس نویسندگی در تهران

<strong>کلاس</strong> <strong>حضوری</strong> نویسندگی: <strong>آموزش</strong> <strong>نوشتن</strong> و <strong>تولید</strong> <strong>محتوا</strong> در اتاق نویسندگی

شاهین کلانتری...

ما را در سایت شاهین کلانتری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: وستا بازدید: 107 تاريخ: سه شنبه 30 مرداد 1397 ساعت: 22:47

صفحه بندی